Nvidia GeForce4 Ti 4600 (ram reball) (Chirurgia VGA - przywracanie do życia piękności)
Niniejszy wpis jest bezposrednio powiazany z proba naprawy poprzedniej gf4 Ti 4600 w ktorej 1 z kostek powodowala artefakty i wymagany byl reball. Ten wpis jest bardziej w stylu jak wyglada sam proces kulkowania ale mam nadzieje ze sie bedzie podobac 
Reball(ing) czyli kulkowanie, to robota dla prawdziwych naprawiaczy z inklinacja sado-maso
Nikt tego nie lubi robic i generalnie unika jak ognia. O wiele przyjemniej jest wlutowac nowy, zakulkowany uklad niz sie babrac z tym recznie. Niestety, nie mialem nowej kostki ani odpowiedniego sita 12x12 0.35-0.4 do grzania bezposredniego, zatem uzylem to co mialem, czyli uniwersalne 0.5mm z rastrem 0.8mm - widac to na fotkach, bowiem kulki sa zdecydowanie mniejsze niz otwory.
Info dla koneserow: stolik na sita 90x90mm, dolne duze kolo: plynnie regulowane zaciski imadla, proporcje/ksztalt chipa ustawiane recznie imbusem, 4 srubunki w naroznikach: bezstresowe podnoszenie sita bez poruszania kulek.
Fotki byly robione bezposrednio z kamery w mikroskopie, nie przez stream jak do tej pory, zatem ich jakosc jest znacznie lepsza.
![[image]](images/uploaded/20230914164053650337954668b.webp)
![[image]](images/uploaded/202309141641006503379cc4257.webp)
![[image]](images/uploaded/20230914164107650337a3eb23c.webp)
![[image]](images/uploaded/20230914164114650337aac7d84.webp)
![[image]](images/uploaded/20230914164121650337b1dbd24.webp)
![[image]](images/uploaded/20230914164135650337bf129e8.webp)
![[image]](images/uploaded/20230914164142650337c6ab0b2.webp)
![[image]](images/uploaded/20230914164152650337d032da3.webp)
![[image]](images/uploaded/20230914164159650337d788684.webp)
![[image]](images/uploaded/20230914164207650337dfdfabc.webp)