3dfx Voodoo Rush (InnoVision 3DXRush) (Chirurgia VGA - przywracanie do życia piękności)

by tom ⌂, 2023-09-15, 14:12 (734 days ago) @ tom

neo:
Ale chwila - jakim cudem Unreal ma tekstury w trybie glide skoro nigdzie indziej nie działa? Musiał się odpalić w trybie software (bo na Rushu to by raczej płynnie nie chodziło)

smola:
Tez to zauwazylem i mam takie same wnioski, ze ten glide w unreal gold na win, to poszedl na procu (nie bylo tez mgly). Z ciekawostek, to dosowe demko nature pod 3dfx, ktore zapodal jenot, poszlo gladko ale tez tylko fizyka bez tekstur. Nizej file_id.diz:

VERTIGO NATURE
First at Crash 97
--------------------------------
Bug-Fixed Party Version
Win95 and DOS Executables
P166+ For Software rendering
Any Pentium for 3DFX
Extra driver patch, coming soon.

unreal config:
[image]

kgb:
ciekawe z tym unrealem, mozna by przestawic na software i porownac grafike - jakies takie poszarpane te tekstury, a w software zazwyczaj sa ostre
z tego co pamietam, to w raszu FBI i 2D razem korzystaja z 4mb, ale czy to FBI rozni sie od V1 pod wzgledem dzialania?
AT25 powinien zadowolic sie 2mb, jezeli FBI rowniez, to mozesz przelutowac polowe kostek dla TMU i w ten sposob sprawdzisz jego sprawnosc

neo:
A może tam jakiś wrapper działa? Zdecydowanie coś jest nie halo, bo wyraźnie brakuje ditheringu - color banding w menu i kręgi wokół świateł. No i płynne działanie - na tej karcie bym się spodziewał max kilkunastu klatek na sekundę

smola:
Fajny pomysl z przerzuceniem ramow z fbi na tmu ale to duzo roboty, wiec odpuszcze. Same ramy juz zamowione, beda na przelomie 11/12, przelutuje i zobaczymy. Unreal na bank poszedl w glide na sofcie, ta dll to tylko wrapper na directx, wiec poszlo jak poszlo. Za to dos, to juz direct access i hw, tam nie ma mowy o wrapperach, uwalony tmu albo/i jego ram. Nic innego raczej nie przychodzi mi do glowy ;) Ale to moze tez byc wina rokitnika %)


Complete thread: